14.05.2013

Lógica

Logika niektórych ludzi mnie po prostu rozwala. "Kupuję lustrzankę, bo nie mam na co wydać pieniędzy. Ona stoi bezużyteczna w domu, podczas gdy ja robię sobie słit focię w lustrze i dodaję ją na fejsa. Nie pozwolę, aby koleżanka się pobawiła moim aparatem, bo on jest mój, zarobiony za moje własne pieniądze. Jestem piękny, wspaniały i doskonały, ludzie są moimi sługami. Podwładnych nigdy za wiele. Na posadę podwładnego musisz sobie zasłużyć. Nie ma osoby takiej jak Ja. Nikt nie ma takich możliwości jak Ja. Posiadam dwie pamięci co daje mi nieograniczoną moc, by zawładnąć światem. Jestem przekonany, że wygram kolejny zakład."
Tacy ludzie mnie powalają. Na kolana. Ale w drugiej strony, gdyby takich ludzi nie było, nie miałabym powodów, by pokazywać te swoje piękne zęby do ekranu komputera.

16 komentarzy:

  1. Coraz częściej przekonuję się o beznadziejności ludzi, męczy mnie to, ale to w sumie zabawne. Każdy ma tam jakieś swoje wady przecież :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wady wadami. Problem jak ktoś nie umie korzystać ze swojego mózgu. :P

      Usuń
  2. Ja taka wgl nie jestem. Szkoda mi wydawać pieniędzy, a slugą to prędzej ja czyimś bedę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się właśnie w takiej sytuacji znalazłam. I jeszcze żeby zostać sługą, muszę wykupić całą fabrykę Wedla, ponieważ obowiązki sługi byłyby dla mnie za ciężkie. :o

      Usuń
  3. Hahaha :D No tak, ludzie czasami nie wiedzą, co ze sobą zrobić i ze swoimi pieniędzmi też - gdybym miała kupić lustrzankę po to tylko, żeby robić sobie zdjęcia w lustrze, to wolałabym komuś oddać te pieniądze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Głupota ludzka nie zna granic. Ale co tam.. Przynajmniej my, mądrzejsi, mamy się z kogo pośmiać.. :D

      Usuń
  4. Niektórzy ludzie rzeczywiście są idiotami i inaczej się tego określić nie da ;D Ba! Oni się swoją głupotą na dodatek szczycą - do czego zmierza ten świat?! ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świat zmierza od złego ku gorszemu.. Tragedia. Zmniejsza się populacja wykształconego społeczeństwa.. :[

      Usuń
  5. Mnie rozwala kiedy ktoś kupi lustrzankę (ciul z tym, ze się na niej nie zna) i robi z siebie wielkiego fotografa i "sesyjki" swoim znajomym. i oczywiście "Ktoś Coś Photography" na facebook'u :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tacy ludzie to totalna porażka. Wstyd dla narodu. :D

      Usuń
  6. Jaka uroda, taka kultura osobista - tak mówi moja przyjacióła. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm. Ciekawe stwierdzenie. Zapamiętam na przyszłość. ^^

      Usuń
  7. Ha, niektórzy już tak mają :)) ja kupiłąm sobie lustrzanke, ale nie po to aby robic sobie sweet focie, sporadycznie sie jakas trafi tylko zeby sie uczyc, moc umapietniac wszystko i w ogole :) roznorodnosc ludzi jest niesamowita :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale jej używasz! A tu, kolega, mówi, że ona sobie leży i zamiast zrobić porządne zdjęcie' cyka fotki telefonem.. :o

      Usuń
  8. Mój komentarz? Wielkie oczy i pełne niedowierzania "co?" :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzisz, jeszcze tacy ludzie chodzą po ziemi. :D

      Usuń