20.05.2013

Hombres

Tak sobie siedzę i myślę, że w moim życiu przeważa obecność mężczyzn. Rzadko spotykam w innych miastach córki znajomych, a tymbardziej w moim wieku. Za to chłopaków jest dużo, za dużo. Michał, Paweł, Daniel, Eliasz, Dawid, Zachariasz... Dużo, dużo za dużo. Ja powoli zacznę nie wyrabiać. Chciałabym w końcu znaleźć jakąś przyjaciółkę. Z którą mogłabym porozmawiać o wszystkim. Nie musi być koniecznie z mojej wsi, z mojej okolicy. 
Wracając do tematu mężczyzn. Wszyscy sobie w jednym momencie o mnie przypomnieli. No, z Eliaszem pisałam już chwilę. A tu wyskakuje Zachariasz, cały wieczór 'przepadł'. Paweł przeglądał stare rozmowy i przez przez przypadek wysłał smsa. Michał na fejsie zagadał. Daniel zaczął pisał grubo po północy.  Dawid znowu o czekoladzie zagadał.
Co dziwne, zauważyłam dziwną zależność. (ale gra słów). Zawsze zakochiwałam się w Facetach, którzy mają nazwisko na literę "B". ZAWSZE! To jest straszne. Nigdy nie wiem o nazwisku. Dowiaduję się o nim długo po spotkaniu. I zawsze pada na literę 'B'. Ostatnio nawet tę literę zaczęłam pisać tak, że wygląda jak serce. Ludzie. Pomocy. Litera "B" się na mnie uwzięła! :o

"To nie jest tak, że odpuściłam to przestałam kochać. Nadal Cię kocham, ale jeżeli Ty tego nie dostrzegasz, to już Twoja sprawa."

Biedna ja. Jestem nędzną szumowiną! (PzM poprawiają humor).

17 komentarzy:

  1. Ten cytat to muszę sobie zapisać, bo świetnie oddaje to, jak się aktualnie czuję.
    A z facetami chociaż jest zabawniej, bo nie strzelają fochów, jak większość dziewczyn etc. ale rzeczywiście niektórych rzeczy się nie da z nimi robić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cytat z temysli.pl. :> No tak, faceci to fajne istoty, ale czasami mam ich po prostu dość. Pasowałoby pobyć przez chwilę tą dziewczyną. :P

      Usuń
  2. cytat bardzo mi się podoba! ;D A to z tą literą "B" to już jakiś fenomen! xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znaleziony na temysli.pl. :D Ta litera mnie prześladuje, uparła się akurat na mnie. Dziiwak jestem. :O :P

      Usuń
  3. Mnie też otaczają faceci. Ale tak jakoś z kobietami... nei wychodzi mi przyjaźń. Tylko faceci akceptują moją osobowość :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko też zależy od tego, na jaką kobietę trafimy. Ale wiesz, mnie powoli przytłacza towarzystwo SAMYCH mężczyzn. I to jak jeszcze wszyscy próbują podbić.. o.o

      Usuń
    2. Ciężko mieć za znajomych samych facetów, choć czasami potrafią być uroczy, to nie wszystko takiemu powiesz :)

      Usuń
  4. Również kocham hiszpański. Y.. que puedo decirte? Tu qusieras tener una amiga y yo un amigo :P Amo esa cancion de Yurima! Y perdoname pero no tengo nadie con quien pudiera hablar en espanol, asi que con tigo yo voy hablar solo en espanol :D
    A z literą B strasznie kojarzy mi się moja licealna miłostka Bartosz :P Kocham to imię! I nie wiem czy umiem to napisać po hiszpańsku :P Pero.. amo ese nombre :D Besos :)

    OdpowiedzUsuń
  5. moim zdanie czasem a nawet zawsze mężczyźni są lepszymi przyjaciółmi niż kobiety, pewne kobiece wady u nich nie występują, jak zazdrość czy plotki, no cóż taka ich natura ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Cholernie oryginalne te imiona! Ale takie fajne. Nie ma się co smucić chyba, faceci są fajni, ja ich lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Możesz się podzielić, ja chętnie przygarnę paru! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiem o czym piszesz. Sama przez ponad 3 lata miałam wokół siebie samych chłopaków. i doszłam do wniosku, że to chyba jednak nie tak powinno działac. Towarzystwo kobiet jest jednak potrzebne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wiesz, lepiej narzekać na nadmiar, niż na brak, to na pewno. Chociaż przyjaciółka to bardzo przydatna rzecz :D
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zabawne, bo większość kobiet, jeśli już narzeka na mężczyzn, to raczej na ich brak niż nadmiar. :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Huehue. U mnie wszędzie tylko Kuby i Michały :D. Poważnie, mnie samej często brakuje przyjaciółki, faceci są świetni, w paru kwestiach mogą zastąpić dziewczynę, ale nimi nie są, niestety xd

    OdpowiedzUsuń