28.02.2013

Armonía

Promienie słońca właśnie oślepiają moją twarz. Przypominają mi o tym co było i o tym co będzie. Wiosna już wyraźnie zawitała na Podkarpacie, a mnie nie opuszcza jedna myśl. Prawda, dzięki której stale mam uśmiech na twarzy.
Zostały cztery miesiące. Tylko cztery. Trzy piąte roku szkolnego już za nami. To myśl bardzo pocieszająca, po depresji wywołanej zakończeniem się ferii. Jako trzecioklasista gimnazjum, muszę zadecydować o swojej przyszłości. Ten krok mam już za sobą. Będę "architekcić krajobraz". Takie małe marzenie od czwartej klasy, do którego dążę wszystkimi swoimi siłami.
Pobyt we Wrocławiu uświadomił mi pewną rzecz. Już po wakacjach nie będę miała okazji spotkać ludzi, z którymi przeżyłam te trzy lata gimnazjum, sześć lat szkoły muzycznej i dziesięć lat w zespole szkół mojej wsi. Znając mnie, na zakończeniu się rozpłaczę. Oby udało mi się powstrzymać ten potok łez, które chciałabym wylać do poduszki następnego dnia.
Jest wiosna. Jest słońce. Robi się kolorowo. Ja już wiem co będę robić. Zaczynam się oswajać z myślą, że Ci ludzie, których teraz na co dzień mijam, niedługo będą tylko wspomnieniem.
Czuję się wspaniale. Spokój wypełnił mnie od środka. Dostrajam się do nowego trybu życia. Staram się myśleć na dłuższą metę. Przygotowywuję się mentalnie na zmianę. Zostały cztery miesiące. Należy je dobrze wykorzystać.

26.09.2012

10 komentarzy:

  1. rok temu, kiedy byłam na Twoim miejscu byłam okropnie załamana tym, że koniec gimnazjum. Chodziłam do cudownej szkoły i miałam najlepszą klasę pod słońcem <3. Na szczęście teraz, będąc w liceum, często się widujemy na przerwie na korytarzach. Jednak tego, co było, już niestety nie będzie :(. Jako że jesteś w 3gim, życzę Ci powodzenia na egzaminach ;)!
    wiosna, wiosna, piękna wiosna <3 na śląsku też już dziś ładnie słonko świeciło :)


    <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak.. To co jest, skończy się...
      A dziękuję bardzo :D Mam nadzieję, że wyniki będą tak zadowalające jak na próbnym.
      Słońce, słońce wszędzie! <3

      Usuń
  2. Oj, spokojnie. Poznasz nowych ludzi, nowe miejsca... Będzie fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja za 55 dni kończę technikum, aaaa ;o

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieję, że wszystkie marzenia się spełnią :)
    A w liceum w moim przypadku wszystko zmieniło się na lepsze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie to już jest dobrze. Czy będzie lepiej? Nie wiem:)

      Usuń
  5. Ja jakoś nie płakałam, że kończę gimnazjum. Cieszyłam się :D o mój kierunek! Jej też będziesz uczyła się tych wszystkich roślinek na pamięć, mam nadzieję, że Ciebie od nich szlag nie trafi :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, pewnie nie jesteś tak wrażliwa jak ja, osoba która na każdym filmie/bajce płacze, bo ktoś odchodzi/umiera/ucieka.
      O jaaa! Jesteś zadowolona z wyboru tego kierunku? Warto było? Polecasz? :D

      Usuń