5.12.2012

Tiempo

Wy też to zauważyłyście?
Strasznie szybko ten czas płynie. Ledwie wczoraj był sierpień (metaforycznie), 
a tu już grudzień.

A ja nie zapomniałam.
Nie zapomniałam Twojego głosu, Twojego śmiechu, Twojego wyglądu, Twojej 
życzliwości, Twojego motoru, Twojej "dżentelmeności". Nie zapomniałam. 
I codziennie żałuję, że nie mogę być tam gdzie Ty.


Kocham cię bardzo mocno...

Kocham cię i kiedy zamykam oczy, widzę ciebie.

Gdy otwieram oczy, pragnę cię zobaczyć.

Nawet, gdy cię nie ma, czuję, że jesteś wszędzie.

W każdej sekundzie...minucie...zawsze.

Moje oczy szukają tylko mojej Nainy.

Nazwij to miłością, szaleństwem, czy biciem mojego serca,

dla mnie to jedno i to samo.

Tak wielu ludzi kocha, ale nikt nie kocha tak jak ja!

Bo nikt nie ma kogoś takiego jak Ty!

Nie mogę o Tobie zapomnieć!

Nie chcę o Tobie zapomnieć!

Jesteś moja i będę cie kochał przez całe życie!

Aż do śmierci...

A nawet po niej!




 z filmu Kal Ho Naa Ho

Enrique Iglesias - Hero

6 komentarzy:

  1. "Tak wielu ludzi kocha, ale nikt nie kocha tak jak ja!
    Bo nikt nie ma kogoś takiego jak Ty!" <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Would you dance,
    if I asked you to dance? ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Chcę już święta...
    Dużo miłości tutaj :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak ja uwielbiam czytać posty zakochanych osób :3

    OdpowiedzUsuń
  5. cudnie to napisałaś! ;)

    OdpowiedzUsuń