11.11.2012

Cambios

Coś drgnęło.

Od wycieczki do Rzeszowa, od stwierdzenia "Chcę cię teraz zobaczyć" coś drgnęło. To ja to napisałam. Nie mogłam się powstrzymać. Może to przez obecność drogiej przyjaciółki, która po mojej lewej stronie zwierzała mi się z przebiegu jej związku. Może to przez film, w którym lał się ketchup?

Nie wiem. Ale wiem, że coś drgnęło. Od tego momentu Ideał zaczął więcej pisać, podtrzymywać rozmowę, używać więcej emotikonek. Wiem, że to są głupie powody, ale wcześniej tego nie robił. Widać, że się coś zmieniło.

Rodzice na żarty mówią, że za późno z Nim piszę, i że do Niego zadzwonią by dać mu upomnienie. Patrzą na mnie dziwnie. Stwierdzili, że się przez niego zapominam. Ostatnio nawet zaczęli się śmiać, że mają już zięcia :D Szczerze, takie myślenie mi się podoba, bo wiem, że oni nie mają nic przeciwko temu związkowi. Ale co jeśli wyskoczą z takim tekstem, gdy przyjedzie do nas na wakacje? Tego się boję... Wiem do czego są zdolni. Ale w dziewięć miesięcy powinni zapomnieć :D

Budyń nie pisze. Może do niego dotarło, może się obraził? Nie wiem. Nie chcę zaczynać rozmowy, bo znowu mogę mieć kłopoty. "Serce jest zdradliwe". Nie chcę, żeby moje znowu mi pomieszało.

W szkole znowu pojawił się Pattinson. Znaczy się był cały czas. Chodzi do przeciwległej klasy. Kiedyś z nim do klasy chodziłam. Z tego co pamiętam, to człowiek sympatyczny. Nigdy nie był tak pokręcony, jak ci wszyscy chłopcy.

Ale tu nie chodzi o mnie. Albo i o mnie? Ale raczej nie o mnie, ponieważ tu chodzi o BlueBell :D
My z BlueBell praktycznie wcale się na przerwach nie rozstajemy. A Pattinson ostatnio zaczął rzucać nam się w oczy. Nie tylko przez tę żółtą bluzę. Ale przez to, że otwiera nam drzwi, że siada do naszego stolika. Że odwraca się, żeby popatrzeć na ... BlueBell. Bo tu o mnie raczej nie chodzi. Co z tego wyniknie? Ja nie wiem. Ale myślę, że mamy już lekką obsesję na jego punkcie..

Zauważyłam, że dużo rzeczy nie wiem. :D
____________
A teraz część z pytaniami. Cztery osoby mnie nominowały do Liebster Blog. No to zaczynamy :D

Pytania od Królik:
1. Jaki był powód założenia przez Ciebie bloga?
Cóż... Tego bloga w sumie reaktywowałam. Chciałam mieć miejsce, gdzie będę mogła się "wyżywać". Nigdy nie myślałam, że tak dobrze mi pójdzie (już jakieś tam osiągnięcie mam). Jest trochę tych czytelników, którzy pomagają mi z moimi problemami. DZIĘKUJĘ WAM :*
2. Jaką daje Ci satysfakcję blog?
Dużą. Naprawdę dużą. Cieszę się, że mogłam założyć tego bloga. Nigdy nie pomyślałabym, żeby ktoś to czytał, więc jestem z siebie naprawdę dumna :)
3. Czy dzięki blogom patrzysz na świat od innej strony?
Tak. Zdecydowanie. Przez to co czytam, nastrajam swój umysł i zachowuję się całkowicie inaczej w porównaniu do mojego zachowania, jakie było przed reaktywacją tego bloga...
4. Co sądzisz o ludziach, którzy mają odmienne zdanie niż Ty i które ci się nie podoba?
Cieszę się, że są tacy ludzie, bo można się z nimi posprzeczać :D
5. Jak spędzasz swój wolny czas?
Nie mam wolnego czasu. Prawie wszystkie popołudnia spędzam w Szkole Muzycznej. A jak w niej nie jestem, to oglądam "The Bones" :D
6. Co najbardziej lubisz robić?
Spać :D
7. Masz jakiś swój cel w życiu?
Chcę być architektem krajobrazu. Potem pojadę na studia do Wrocławia. Będę miała trójkę dzieci, w tym jedno będzie mieć na imię Pietrek :D
8. Jakim jednym słowem byś siebie opisała?
Fretka - ostatnio stwierdziłam, że zachowuję się jak ona.
9. Jak wyglądał twój pierwszy kontakt z internetem?
Nie pamiętam... Miałam 10 lat... Ale to chyba przez firmę taty, która była na dolnym piętrze..
10. Co cię skłoniło do utworzenia bloga?
Uczucia, które się wewnątrz mnie kumulowały...
11. Jaki dzień w Twoim życiu zapadł ci w pamięci?
Chyba dzień, gdy wszyscy zmusili mnie do gry na fortepianie podczas pobytu Ideała u mnie, a on mnie wtedy nagrywał. To był dzień pożegnania i mnie wtedy przytulił... :)

Pytania od Zatrzymana:
1. Jaki okres w swoim życiu uważasz za najlepszy?
Sierpień 2012r. Wtedy znowu pojawił się Ideał...
2. Lubisz podróżować?
Lubię, ale niestety rzadko to robię.
3. Kot czy pies?
Kot. Psy też są słodkie, ale chyba są większym zagrożeniem...
4. Myślałaś kiedyś o samobójstwie?
Tak. Był taki czas, kiedy chciałam to zrobić i się zastanawiałam, kto by przyszedł na mój pogrzeb...
5. Czego nie lubisz w sobie?
Tego, że jestem dziecinna. Za dużo bajek oglądam, ale cóż poradzę. Całą rodzinką je oglądamy :D
6. Jakiej muzyki słuchasz?
Każdej. Musi mi się podobać tekst lub melodia, jeśli mam piosenkę na telefonie..
7. Czy jesteś nieśmiała przy osobach, które dopiero co poznałaś?
Zazwyczaj tak, lecz jeśli wyczuję "coś" u tej osoby, to mogę być całkowicie inna.
8. Kino czy teatr?
Nie wiem. Obydwie formy mi pasują
9. Czy kiedykolwiek jechałaś autostopem?
Nie.
10. Sukienka czy t-shirt i dżinsy?
Sukienka, ale nie zawsze mogę w niej chodzić.
11. Tęskniłaś kiedyś za kimś, kto w ogóle nie istnieje?
Jeśli tęsknienie za kimś, kto chcę żeby był moim mężem się liczy, to tak :D

Pytania od BlueBell:
1. Co chcesz robić w życiu?
Chcę być Architektem Krajobrazu.
2. Prawdziwa przyjaźń w trzy lub więcej osób?
Może się udać, ale te osoby musiałyby spędzać ze sobą bardzo dużo czasu.
3. Twoje uzależnienia.
Facebook.
4. Jakie imię chciałabyś nosić?
Nie chciałabym mieć innego imienia. To mi pasuje :)
5. Czego nigdy nie będziesz chciała zrobić?
Palić, zabić..
6. Czego nie tolerujesz?
Wtrącania nosa w nie swoje sprawy.
7. Kara śmierci? Co o tym sądzisz?
Niektórym się należy.
8. Jak wyglądałby Twój wymarzony pokój?
Jeśli wyremontuję mój pokój, to będę miała pokój marzeń :D
9. Do zrobienia czego nie trzeba Cię zmuszać?
Do czytania książek.
10. Ulubione powiedzenie?
LOL.
11. Dlaczego blogujesz?
Żeby się wyżyć, żeby wyrzucić z siebie troski, bóle, przemyślenia...

Pytania od Askadasuna:
1. Jakie masz plany na Sylwestra?
Nie mam planów. Najprawdopodobniej będę oglądać TV i pisać SMSy i oglądać sztuczne ognie.
2. Mieszkanie czy domek jednorodzinny?
Domek, bo w mieszkaniu nie pomieściła by się moja przyszła pięcioosobowa rodzina :D
3. Jaka jest Twoja wymarzona praca?
Architekt Krajobrazu.
4. Cecha pożądana u przyjaciela?
Równy poziom pokręcenia jak u mnie.
5. Jaki jest Twój sposób na odreagowanie złości?
Gra na Fortepianie
6. Jak spędzasz weekendy?
To jest zbyt nudne, żeby tu o tym pisać.. :D
7. Czego chciałabyś/chciałbyś się nauczyć?
Języka Hiszpańskiego :D
8. Co potrafisz ugotować?
Zapiekankę serową, gofry, pizzę, placki ziemniaczane...
9. Co jest Twoim wymarzonym prezentem?
Pierścionek zaręczynowy.
10. Co zawsze masz przy sobie?
Telefon.
11. Od czego zaczynasz dzień?
Od wyłączenia budzika :D

Nominuję : Wiewiórka (http://ulotnechwile-mezycie.blogspot.com/) , Żółwik (http://zolwblotny.blogspot.com/) , Używka (http://naduzywam.blogspot.com/) , Coffee with Milk (http://wwwcoffeewithmilk.blogspot.com/) , Emi (http://szklane-serce.blogspot.com/) , Ka. (http://pierwsza-strona.blogspot.com/) . Reszta mnie nominowała, więc ich niestety nominować nie mogę... :D

Pytania:
1. Co blogowanie zmieniło w Twoim życiu?
2. Które miasto jest wg Ciebie najpiękniejsze?
3. Masz rodzeństwo?
4. Czy przyjaźń damsko-męska istnieje?
5. Który serial polecasz?
6. Imiona, które będą nosić Twoje dzieci to...? :D
7. Często wspominasz przeszłość czy raczej wybiegasz w przyszłość?
8. Co myślisz o końcu świata?
9. Czy spełniło się kiedyś coś, co Ci się przyśniło?
10. Co byś chciała zmienić, aby innym się lepiej żyło?
11. Co myślisz o matematyce?

Wiem, to są strasznie straszne pytania, ale nie mam siły, by wymyślić coś w miarę inteligentnego...

32 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba nie jest tragedia, skoro naprawdę go nie zauważyłaś.

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Jak raz nie odpowiedziałaś, to świat się nie zawalił.

      Usuń
    4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  2. A w czym przypominasz Fretke? Też próbujesz przyłapać braci? XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż tak tragicznie nie jest :D Po prostu zachowuję się jak wariatka, gdy widzę imię ideała, słyszę to imię, albo jak siostra pokazuje mi jego zdjęcie, albo jak słyszę "Wrocław". Zachowuję się jak idiotka, jakbym miała obsesję :D

      Usuń
    2. To jak Fretka wyciągnęła kalendarz, gdzie na każdym dniu było zdjęcie Jeremiasza i notowała tam jak on się do niej zwraca? A potem cały odcinek był o tym, że ona próbowała wymusić na chłopaku jakieś przezwisko dla siebie XD

      Usuń
    3. Pamiętam ten odcinek :D
      Ogółem, to zaczynam wariować przez Niego. Kalendarza nie używam, ale wszystko piszę w pamiętniku ^^.

      Usuń
    4. Niesamowite, jak postać z kreskówki potrafi odzwierciedlać prawdziwego człowieka :D

      Usuń
  3. Czytam sobie spokojnie, aż tu nagle ktoś mnie taguje. Wiesz, że jesteś pierwsza? Z przyjemnościom odpowiem na twoje pytania. Nie, nie wszystkie zabawy blogowe mnie się podobają, ale możliwość zadania komuś pytań ... (:< może być zabawne :)
    Mogę ci zadać swoje pytania?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż za zaszczyt! Cieszę się, że jestem tą pierwszą, chociaż takiego zamiaru nie miałam :)
      Oczywiście :D Zadawaj :D Niby to wbrew zasadom, ale z chęcią na nie odpowiem. :D

      Usuń
    2. Bardzo mnie to cieszy, jak dobrze przemyśle moje 11 pytań to je opublikuje. Nikt mnie otagował ze względu na to, że jestem z Królikiem i Miszą, a Królik częściej wskakuje na inne blogi niż ja :)

      Usuń
    3. Uważam, że nikt nie powinien być pozbawiony dostępu do zabawy :)

      Usuń
  4. Dzięki serdeczne za nominację, to już moja trzecia. :P Jak tylko znajdę czas, postaram się odpowiedzieć na pytania.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawie tutaj, kochana :)) Dziękuję, odpowiedziałam u siebie:*

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak! Zmiany są dobre. Jakiekolwiek by one nie były, zawsze dobrze muszą wyjść. Nie można stać przez całe życie w miejscu.
    Btw, uczysz się hiszpańskiego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam parę słowników, kilka kursów. Staram się uczyć i na razie znam tylko kilka zwrotów grzecznościowych :D
      A ty umiesz hiszpański?

      Usuń
    2. Dobre i to na początek.
      Tak. Mieszkam w Hiszpanii, więc wypadałoby! :D

      Usuń
    3. Mieszkasz w Hiszpanii?! :O
      Ja też chcę! :D

      Usuń
  7. O ja, nie wiedzialam, że też chcesz być architektem! ;o

    OdpowiedzUsuń
  8. "Serce jest zdradliwe" - zgadzam się! Przynajmniej moje zdradza mnie nieustannie, nigdy nie wiem czego się po nim spodziewać.

    OdpowiedzUsuń