25.09.2012

Información

     Kto by się spodziewał, że "to" się dzisiaj stanie?

"To" to jest reaktywacja tego bloga. Jakiś czas temu zastanawiałam się, czy może by tu nie powrócić, ale odrzuciłam ten pomysł. Dziś, w dzień moich urodzin, moja przyjaciółka przypomniała mi o moich blogach. Stwierdziła że żaden zły nie jest i może warto by było coś tu skrobać raz na jakiś czas?
Ostatnio blogowałam w marcu. To połowę roku temu. Przez te pół roku stało się dużo. I dużo ogółem się teraz dzieje. Jako gimnazjalista muszę się uczyć. Dodatkowo mam szkołę muzyczną. W tej i w tamtej szkole jestem w ostatniej klasie. Co do czegoś zobowiązuję.

Blogować? Czemu nie? Tylko żeby zagospodarować ten czas... To najważniejsze.

Co tu będę publikować?
Krótko mówiąc ... wszystko. Cokolwiek pomyślę, cokolwiek zrobię, cokolwiek napiszę. Będę zanudzać tu bzdurami, którymi i tak nikt nie interesuje się. Jakieś zdjęcia, może teledyski, recenzje książek, filmów. Może coś o modzie? Ha ha, sama nie wiem. Ale postaram się co tydzień "coś" tu pisać :]

W dniu moich 15. urodzin chciałabym życzyć sobie siły, zapału, motywacji, rennowacji i przygody, która ostatnio dosyć często odwiedza moje życie.

2 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, wiem, ale czy będę wystarczająco silna ? :) Dziękuję :)

      Usuń